Aktualności

Zapraszam Panie 1.11.2015

Drogie Panie. Zapraszam do zapoznania się z ofertą odchudzającej diety indywidualnej układanej specjalnie dla Was.

więcej aktualności

Dieta dla bobiet

Nowość! Dział foto!

Gratisy, zniżki, dodatki...

Sprawdź rodzaje diet

Bezpieczeństwo zamówienia

Poradnik pakera

Masz pytania, wątpliwości - napisz

...::: Poradnik pakera :::...

PORADNIK PAKERA zawiera
32 STRONY A4
napisane zrozumiałym, prostym i luźnym językiem
dla osób, które chcą zbudować dużą i trwałą masę mięśniową!

Poradnik zawiera najlepszy trening na masę i siłę
+ szczegółowe instrukcje jak go dostosować do siebie

.....::: Tylko teraz :::.....

Do każdej zamówionej diety
--> Poradnik pakera gratis!! <--

Poradnik zawiera następujące rozdziały będące fundamentem kulturystyki:

Fragmenty Poradnika Pakera z poszczególnych rozdziałów:

..:: Dieta ::..

"Nie wszystkim to się może wydawać oczywiste, ale dobra dieta w kulturystyce to więcej niż polowa sukcesu. Wiadome jest, że podczas treningu na siłowni pod wpływem dużych ciężarów włókna mięsniowe ulęgają uszkodzeniom (niektórzy myślą, że to podczas 'pakowania' mięśnie rosną. Bzdura! Wtedy jedynie zostają napompowane krwią, przez co wydają się większe, ale po kilku godzinach krew odpływa i miły efekt pompy znika). Po treningu należy dostarczyć organizmowi odpowiednią liczbę materiału budulcowego, aby najpierw zregenerował uszkodzone włókna mięsniowe, a następnie 'nadbudował' te mięsnie, które uległy uszkodzeniu...."

"Tak więc najważniejsze jest to, aby dostarczyć organizmowi odpowiednie składniki odżywcze i o odpowiedniej porze..."

Z rozdziału dieta dowiesz się m.in.:

..:: Trening ::..

"Po zapoznaniu się z podstawami odpowiedniego odżywiania przyszła pora, aby poznać tajniki skutecznego treningu. Jest dużo metod treningowych, ale każdy kto miał jakikolwiek kontakt z siłownią spotkał się prawdopodobnie z tradycyjnym modelem treningu. Każda partię trenuje się kilkoma ćwiczeniami, raz na tydzień ogólnej ilości serii od 6 do nawet 15. Zawsze następnego dnia obserwuje się jakby lekkie zwiększenie ćwiczonych partii mięsniowych, gdyż wtedy one się regeneruja i rosną, ale pózniej muszą czekać tydzień aż znowu przyjdzie kolej na ćwiczenie ich. Dlatego właśnie proponuję innowacyjny system treningowy - trening HST..."

"W głównej mierze HST opiera się na kilku zasadach. Przede wszystkim na każdym treningu cwiczy się wszystkie partie mięsniowe. Co trening należy zwiększac obciażenie, aby zmuszac mięsnie do ciagłego rozwoju, aby nadażały za zwiększajacym obciażeniem. Treningi odbywaja się co drugi dzień i dzięki temu na przykład klata 'rośnie' przez cały tydzień..."

Z rozdziału trening dowiesz się m.in.:

..:: Regeneracja ::..

"W treningu kluczowym elementem do sukcesu, oczywiście oprócz samego treningu na siłowni i odpowiedniego odżywania, jest odpowiednia regeneracja. Regeneracja jest jakby łącznikiem między dwoma pozostałymi, a zarazem elementem kluczowym - proces regeneracji wykorzystuje efekty treningu i, dzięki dostarczonym w diecie składnikom, przystosowuje organizm do coraz większych bodźców - a tym samym robi to na czym nam zależy - zwiększa masę, siłę, wytrzymałość siłową, moc i inne cechy motoryczne. Niestety - większość osób uprawiających amatorsko kulturystykę, czy sporty siłowe najwięcej uwagi przywiązuje do treningu, nieco mniej do prawidłowej diety, a najmniej dba o właściwą regenerację..."

Z rozdziału regeneracja dowiesz się m.in.:

..:: Suplementy (Odżywki) ::..

"W tym dziale zostały omówione podstawowe suplementy pomagające utrzymać prawidłowa dietę, jak i wspomagajace wysiłek fizyczny i aktywność umysłową (tauryna) oraz seksualną (ZMA). Wybrane suplementy zostały opisane tak, aby dostarczyć Ci niezbędnych informacji na ich temat bez zbędnego lania wody. Każdy suplement zawiera też opis dawkowania w zależności od konkretnych potrzeb."

Z rozdziału suplementy dowiesz się m.in.: